fridarannar

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Frida Rännar - 26 september 2010 22:01

Red en 120 idag och vi vann!!


Jackpot var jätte laddad..trots tredje tävlingsdagen..

Grundomgången var väldigt ojämn då han var alldeles för på och jag själv var ganska laddad. Men han tog sig fint igenom.

Omhoppningen kändes super, då släppte jag på lite mer och jag har nog aldrig känt att jag fullföljt mig själv som jag gjorde den här gången. Jag red PRECIS som planerat och jag var med hela vägen in i mål.. Jackpot spratte igång sina snabbba ben och slog tvåan med hela 3 sekunder.

Jag måste nog ändå säga att hon som kom två inspirerade mig då hon gjorde sin ritt precis innan mig. Det var då jag kände att SÅ fort ska jag också rida.

Sen visade det sig att vi var mycket snabbare.

Det var kul och min häst älskar verkligen att springa fort   


Duktiga fiiina Grå!


Nu laddar vi om för nästa helg i Sundsvall. Det blir hur kul som helst.

Ovido - Quiz & Flashcards