fridarannar

Alla inlägg den 3 september 2011

Av Frida Rännar - 3 september 2011 22:07

....så bör man inte heller begå dom. Tyvärr blev det så i dagens klass. Hela säsongen har jag haft problem med ett läge ur sväng som jag aldrig finner rätta känslan i. Det hände i Skellefteå, det hände i Kiruna, det hände i Timrå, det hände i Brunflo, det hände i Vännäs och självklart händer det idag. Fina Grå som nästan aldrig stoppar på hinder har för tillfället börjat kasta in en del av handduken när jag rider så dåligt och jag förstår honom. Men jag vet att lika känslig som han är för misstag är han också för att komma tillbaka och göra rätt för sig igen. Måste jag nämna att jag längtar ihjäl mig till nästa helg då Emma äntligen kommer hit för att träna oss och efter det kommer inomhus-säsongen vilket brukar vara till våran fördel. Hoppas på en runda som känns lika bra som rundan gjorde idag efter missförståndet. Om inte annat så är han ju ändå min fina guldklimp! :)

Ovido - Quiz & Flashcards