fridarannar

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Frida Rännar - 7 september 2011 22:45

   ...inga dåliga väder, bara dåliga kläder?"

Det finns faktiskt dåliga väder.

Usch vad jag hatar regn, och ännu mer regn tillsammans med storm.


I stallet var tanken att ta ut J på en tur i skogen, men jag var inte på hurmör för att bli blöt och kall så jag skyndade mig att slänga på träns och longerlina för att hinna longera i ridhuset innan träningarna drog igång.

Jag vet inte om omsättningen av Havre har gått av bara farten eller vad som hänt, men en sak är iallafall säker och det är att han var helt vild idag. Han höll sig mer i luften än på marken och varje gång gruset sprätte på sargen så blev han tokgalen och gnäggade.

Kul att se att han återhämtat sig, men det var kanske inte riktigt den energin jag var ute efter?


Slängde en blick på hoppbanan där vi ska träna imorgon. Jag blev inte jätte peppad då jag såg hur geggig den var.


Väl hemma så klädde vi på oss och hunden för att trotsa regnet och ta en promenad. Sagt och gjort. Det var ganska mysigt i regnet...och vi var ganska ensamma runt Ersboda..


En glad häst.

      




Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards