fridarannar

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Frida Rännar - 8 september 2011 21:45

Vilken ängel har mockat till mig idag? Jag börjar bli riktigt bortskämd. TACK snälla du vänliga själ, det är guld värt! Framförallt när det blev tajt om tid idag..


Kom till Hippo lagom tills Linns grupp börjat. Jag och Sara tog middagen med oss och satte oss på en bänk och kikade. Linn och Apache var superduktiga och gjorde alla övningar toppenbra!


Lilla Grå var jätte duktig idag. Han var laddad och sig själv igen. Jag förklarade mina problem för Emma och precis som alltid annars förstod hon direkt och började förklara hur jag skulle göra. Efter uppvärmningen hittade vi tillbaka till hur det känns när det känns som bäst.


Vädret var såklart soligt för alla grupper, men precis när vi kommer ut så kommer regnet. Dock ska vi inte klaga då det lika gärna kunde ha öst ner och stormat. Vi klarade oss bra med lite dugg. Imorgon rider vi bana inne.


Här kommer lite videosnuttar från idag.


 
 
 




Ovido - Quiz & Flashcards