fridarannar

Alla inlägg den 5 september 2011

<3

Av Frida Rännar - 5 september 2011 23:00

           

 Alla foton:

 Jenny Nyström

http://jennynystrom.blogg.se/

Av Frida Rännar - 5 september 2011 22:45

Kom till stallet ikväll och var väldigt nyfiken på vem som hade mockat åt mig och även åt Linn. Jag fortsätter några steg framåt och möter Jenny som står och klipper en ponny. Fick då veta att det var hon. Tack snälla du!   


Idag blev det en skogstur för hästarna. Linn och Emma var även med. Min plan är att J ska få gå i skogen ändå fram till Emma-träningen så han kan ladda om batterierna.

Jag fick ikväll för mig att jag skulle rida barbacka vilket jag ALDRIG annars gör. Det var kul.. Då Emmas häst är under igångsättning så red jag och Linn iväg och galopperade av våra lite. Det gick fort men kontrollerat och J blev bara mer och mer laddad. Men han skötte sig snällt och jag satt kvar hela tiden.


Såg över J´s foderstat igår och inser att det kanske är läge att lägga in ngt kraftfoder som ger energi nu när han går så pass mycket. Han äter annars bara Hö och Kraft Groov, då han tidigare blivit spökig av havre. Har tidigare även provat ge Kraft sport och allt dyl. men inte alls märkt ngn skillnad så nu testar vi att byta ut en del kraft till havre.

Sagt och gjort, vi får se om det känns ngn skillnad!


Jag funderar på om Emmaträningen är inomhus, det borde den kanske vara. Är det någon som vet?


Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards