fridarannar

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Frida Rännar - 11 mars 2012 21:07

Det blir en kort resumé av helgen som har varit härlig! Fredag em. Åkte vi söderut för att hämta hem Linns nya c-ponny. Vi plockade upp henne tidigt på lördag morgon och Linn hann även provhoppa henne ännu en gång på plats. Det är en fantastisk ponny som vi alla gillar och tror väldigt mycket på! Det blir roligt att se dom växa ihop med varandra det här året!Idag försvann dagen i ett "nafs". Började ta hand om jackpot för att sedan fixa lite med Linn hos ponnierna. Kollade även när hon red idag, vilket gick kanonbra! Blev sedan en vila hemma innan vi var bjudna på söndagsmiddag hos mamma och Kent! Nu väntar sängen! Och jag hoppas verkligen att den här eländiga förkylningen ger med sig. Den börjar ta knäcken på mig!

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards