fridarannar

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Frida Rännar - 14 mars 2012 19:52

Har varit hos min läkare idag för att prata lite om mina sömnproblem och så. Han visade för mig att det är fogarna som ställer till det iochmed att trycka på dom och låta mig lyfta ett ben från liggandes. Smärta! Fick känna att jag levde där några sekunder.. Det konstiga är att jag bara känner av dom när jag ligger eller sitter längre stunder. Än sålänge inte alls när jag rör mig och det tackar jag för! Jag blev iallafall tillsagd att inte jobba mer än 75% en månad framöver sen får vi se vad jag klarar av. Det känns bra då det är sista timmarna på jobbet som ställer till det för mig. I övrigt så rullar allt på här hemma och jag dras fortfarande med den besvärliga förkylningen som suttit i 2 veckor nu. Jag ägnar tiden efter jobbet till jackpot sen hem för att kurera mig. Det blir väldigt tidiga kvällar i säng i hopp om att jag ska vakna utvilad och frisk. Senaste två nätterna har jag fått flera timmar djup sömn. Helt underbart! Har shoppingplaner till helgen så tills dess måste jag vara frisk! Nu väntar en skön dusch sen sängen. Ursäkta röran av meningar. Skriver från telefonen då jag inte orkar starta datorn.. Vilken dag som helst är "appen" till bloggplatsen.se godkänd och då blir blogglivet så mycket enklare!

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards