fridarannar

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Frida Rännar - 8 mars 2012 11:53


Dessa två ska till helgen få ta plats i barnrummet!


   

Av Frida Rännar - 8 mars 2012 11:35


I tisdags var vi åter igen till BM och allting såg bara fint ut.


Lilla hjärtat tickade på som det skulle.

Mitt järnvärde hade inte sjunkit alls sen senaste besöket.

SF mått helt enligt kurvan.

Lågt och bra blodtryck.

 

  


Av Frida Rännar - 8 mars 2012 10:49

Där fick man för att man så fint uttryckte sig att förkylningen minsann var det minsta problemet den här veckan!

I tisdags e.m/kväll bröt det ut rejält och jag kan ärligt säga att jag har aldrig i hela mitt liv varit så dålig av en förkylning. Igår, onsdag, så hade jag helst bara velat plocka av mig huvudet och lagt det i vila några dagar om det gått, trots att jag laddat upp med nässpray, hostmedicin, alvedon och en hög med näsdukar!

Bättre blev det säkert inte för att jag inte kunnat sova alls senaste veckan. Men igår fick jag utskrivet starkare smärtstillande så inatt har jag fått sova timmar, inte minuter.


Kroppen reagerar inte alls som den brukar mot förkylningen. Det känns att jag verkligen blir totalt utmattad av allt hostande och snörvlande. "Mini" i magen måste ju vara duktigt less på mitt hostande..

Jag har inte direkt heller någon matlust då ämnseomsättningen redan är dålig som den är så känns det nu som att maten aldrig vill sjunka ner i magen. Men morgongröten går alltid ner. Bästa målet på dagen dessutom. Skulle kunna leva på havregrynsgröt!

Jag känner mig idag inte alls frisk på ngn punkt, men huvudet känns inte lika tungt som igår, så kanske att det vill lätta lite..


Gravid och Förkylning=Rekomenderas EJ!

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards