fridarannar

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Frida Rännar - 19 mars 2012 20:55

Det har varit full rulle hela helgen! Vi har fixat hemma med barnrummet så nu står möblerna på plats och tapetsering av fondväggen är inte långt bort.. Känns jätte kul att få i ordning och lätta lite på mina "fixa" krav. Helst skulle jag vilja ha allting färdigt nu idag om jag kunde. Men var sak har sin tid och den mesta energin nu får gå åt till inköp av allt man kan tänkas behöva. Har hittat riktigt bra tipslistor på nätet, men ni som vet... Vad är viktigt och bra att ha till första början? Tips mottages mer än gärna!Helgen bjöd även på mys med fina Grå som mår toppen och tar sitt för tillfället slappa liv med glädje! Vi hann med att se Linn tävla på söndagen på en övertaggad Apache som sprang hem en vinst. Vi hann även med att hoppträna båda dagarna med Grace som verkligen hoppar som en miljon. Riktigt kul och se att dom redan börjar hitta varandra! Sen har helgen också bjudit oss på mysiga middagar både på fågelstigen och björnvägen.. Just det, sen har huset blivit storstädat och även lillebil och storbil. Förstår inte riktigt hur vi hunnit med allting men det känns som att vi är bortskämda med bra dagar för tillfället. Jag njuter sålänge det varar. Fortfarande tar jag dag för dag. Förkylningen dock verkar vara envis. Tredje veckan nu.. Nä slutsvamlat. Nu väntar sängen!

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards