fridarannar

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Frida Rännar - 21 mars 2012 22:02

Efter jobbet idag åkte jag direkt till stallet för att pyssla lite.


Hann med mockningen innan Jocke kom, sen mockade vi hagen (idag igen, gjorde det även igår men mycket hade hunnit tina fram idag), fyllde upp vattentunnan i hagen, spånade rent i boxen och friserade lite på lurviga grå, så nu ser han ut som en häst igen. Dessutom hann han gå en stund i skritten.


Han är så mysig och kelsjuk (mer än normalt).

Jag själv håller på att längta ihjäl mig tills vi är igång igen och tar snabbt tillbaka det jag tidigare tyckt/tänkt om att äga en häst för enbart skogsridning. För tillfället skulle jag mycket väl kunna tänka mig att bara få komma ut i skogen och busa. Men så har jag inte ridit sen September och det gör säkert sitt till också..

Jag tror iallafall att jag kommer att ha en väldigt peppad häst när jag väl kommer igång igen. För tillfället så känns det riktigt bra att han bara får gå och vara häst, det är nog nyttigt för honom och ett bra avbrott för en häst som aldrig varit ridskadad eller halt av någon inflammation el. dyl.


Min fina fina Grå..

 




Av Frida Rännar - 21 mars 2012 21:37


76,1% av graviditeten har passerat.

(213 av 280 dagar)


Du är i vecka: 31

Kalendermånad: 8

Trimester: 3

Du har 67 dagar kvar till BF.


 


     

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards