fridarannar

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Frida Rännar - 24 mars 2012 19:47

Dagen har varit bra, trots att både jag och Jocke har känt oss väldigt trötta. Mina ben har varit som spaghetti och minsta rörelse har gjort mig andfådd. Men trots det har vi varit lika helg-effektiva som några helger tillbaka.


Det blev en fm rännandes runt på olika butiker. Bland annat Barnenshus för inköp av skötväska och badbalja, samt även förbi babyproffsen för att hämta ut våran "babybox".


Efter lunch hämtade vi upp Jockes mamma och körde igång med tapetseringen i barnrummet. Det blev precis som vi tänkt oss!

Kvällen fick bjuda på hämtat-pizza från Taormina och nu blir det en liten prommis med jycken som försöker få husse att busa..


Alicia myser i spjälsängen medans vi påbörjar tapetseringen.

 

   


Nya tapeten uppe!

 

Senaste inköpen!  

 

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards