fridarannar

Direktlänk till inlägg 26 september 2011

En bra helg.

Av Frida Rännar - 26 september 2011 12:26

Jackpot har varit en stjärna i helgen!   


Fredag 120 cm.

0:a / 0:a

2.a Placering

 

Lördag 120 cm

0:a

Vi vann!


Lördag 130 cm

0:a

5:e placering

HELT och HÅLLET Jackpots förtjänst till en felfri runda. Jag red jätte dåligt och fick aldrig in något flyt då jag själv missade redan i början av banan. Han ville verkligen vara felfri trots att jag gjorde nästan allt för att ställa till det.

 

Söndag 125 cm

4 fel

Jag håller stenhårt i tyglarna då jag trodde han skulle titta på tigrarna som han tidigare dött av att hoppa över, men så när jag kommer fram till hindret tittar han verkligen ingenting alls. Så där sitter jag fast i handen och det blev alldeles för sent för att lätta av. Vi kommer väldigt nära och han får inte riktigt upp bakbenen och petar bommen.

Mitt fel igen!!


Slutligen så fick vi även DM GULD som topp på en redan fantastiskt helg!

Jag är jätte nöjd över helgen men grämer mig över mina missar att lägga honom väldigt nära hindrena. Det fortsätter vara vårat problem ett tag till antar jag. Men jag ska lägga in ännu mer träning på att få bort det, så förhoppningvis blir det lite bättre till Sundsvall om 2 v.


Gjorde den här helgen med feber i kroppen och har varit väldigt hängig. Det kändes ordentligt efter rundorna då jag var i andnöd och kvällarna har varit hemskt jobbiga då man kommit hem och slappnat av.

Igårkväll efter tävlingen blev det bara värre. Jag som aldrig är sjuk annars har varit förkyld flertalet ggr det här året.

Blev inget jobb idag, endast sängläge.


Bilder från helgen tagna av bästa Jenny

       

 
 
Ingen bild

Mamma

26 september 2011 15:25

Jackpots människa har också varit jätteduktig i helgen!

 
Eleonor - Ridlärare & hästföretagare

Eleonor - Ridlärare & hästföretagare

26 september 2011 21:02

Gud vad kul! Grattis till placeringarna!

http://hastoridverksamhet.blogg.se

 
Ingen bild

Annica

3 november 2011 16:02

Grattis till platsen i Globen!! :)

 
Ingen bild

Frida

24 november 2011 18:41

du måste fortsätta blogga! :)

 
Sandra

Sandra

14 december 2011 19:01

Hej! :D
Har du lust att gästblogga på våran blogg och få besökare?

Ta då en kik här: http://ponnygalnaa.blogg.se/2011/december/lucka-3-tavling.html#comment

http://ponnygalnaa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Rännar - 16 oktober 2014 17:00

  September har varit en riktigt skitmånad och Oktober verkar inte alls bli till det bättre..   Jag väljer att inte dela med mig av allt som har hänt och händer i vårat liv just nu och därför kommer det eka tomt här tills mångt och mycket har ...

Av Frida Rännar - 17 augusti 2014 20:12

Herregud vad Hugo har växt i sommar!Han står kvar på sina 12 kg, men fötterna har vuxit en halv cm och tröjorna och framförallt byxorna i storlek 86 är nu för små. Vi har idag rensat ut och gått igenom hela hans garderob då vi har behövt köpa en hel ...

Av Frida Rännar - 17 augusti 2014 19:56

Här händer det grejer. Jag har börjat jobba igen efter en underbar semester!Det enda jag har att klaga på var att den tog slut alldeles för fort. I vanliga fall brukar man vara rätt nöjd efter 4 veckor och känna att det ska bli skönt med fasta rutine...

Av Frida Rännar - 7 augusti 2014 20:53


Känslan när man kan paketets kollinr. utantill, innantill och bak och fram!! Som ett litet barn på julafton :) ...

Av Frida Rännar - 25 juli 2014 23:53

Lite bilder från senaste dagarna. [Bild] [Bild] [Bild]

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards