fridarannar

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Frida Rännar - 7 september 2012 20:19

Regel nr 1.

Vi har nog en av Sveriges bästa (eller ska jag kanske säga mest högljudda) vakthund iklädd sin Chihuahua kostym. Försök er på att smyga in hos oss. Det är omöjligt, hon skulle inte släppa in en myra.
Tackar gudarna för att barnet redan lärt sig sova trots oljudet. Själv får jag en smärre hjärtattack varenda gång. Den här gången var den en flicka som ville sälja jultidningar.

Jocke föreslog om en skylt.
"hej! Ring på telefonen innan ni ringer på dörren. Har ni inte numret så kom inte hit"

Eller

"varning för hunden, rör inte ringklockan"

Ja, eller så kopplar vi helt enkelt ur den. Kanske skulle en ny melodi fungera?
För att uppfostra hunden verkar ju omöjligt i det här sammanhanget.

Vårat vilddjur:


Av Frida Rännar - 7 september 2012 16:19

Har varit förbi på Babyproffsen och kollat på typ Allt!

Mitt sällskap var.... Hmmm , väldigt trött!

Av Frida Rännar - 7 september 2012 15:22

Tog en promenad på Coop för att köpa kräftor men där var det helt slut. Tänkte att kanske Willys hade så jag gick vidare dit, men där hade dom bara små minikräftor vilket inte alls var av intresse, dock hittade jag en bitring till Hugo från MAM som är vattenfylld och perfekt att kyla när han får sina första tänder.
Promenerar hemåt och matar barnet, packar in oss i bilen för färd mot strömpilen för där visste mamma att det fanns kräftor!
Men med min tur så hade det såklart tagit slut.. Som tur var så fixade mamma det nu istället :)


Hugos nya favorit!

Av Frida Rännar - 7 september 2012 10:59

Ni får helt enkelt stå ut med mina massinlägg om våran fina son.. Men många bildinlägg är till för att släkten som inte bor här med oss ska kunna följa hans utveckling minst lika bra som dom som är nära!

Jag kan inte sluta förundras över underbara Hugo och hur stor han har blivit. Plötsligt är han mamma och pappas "lite" större bebis!

Av Frida Rännar - 7 september 2012 10:47

Barnkanalen är på i vanlig ordning och Hugo kollar flitigt medans mamman äter lite frukost.

På en stund ska vi promenera på Coop och köpa kräftor, för imorgon blir det kräftmys med heeela familjen hos mamma och Kent. :D

Och idag är det fredag!
Pappa Jocke gör helg och vi får all tid tillsammans. :)

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards