fridarannar

Alla inlägg den 21 september 2012

Av Frida Rännar - 21 september 2012 19:33

En trött Hugo som har varit så snäll hela dagen på tävling!

Av Frida Rännar - 21 september 2012 18:58

Hemma från tävlingen.
Dagens runda var bara ett stort skämt. Jackpot var överladdad och jag missade totalt med uppvärmningen. Gick ut då det var 16 kvar till mig men när jag kommer till framridningen så var det min tur att gå på framhoppningen. Tjohej vad kasst.. Jackpot som behöver mycket tid för att komma igång.. Fick väl totalt 10 min sammanlagt och han var inte alls varm i kroppen. Hoppade dåligt på framhoppningen och även om det ute var ngn katastrof så var vi inte ens nära att vara samspelta. Gick in på banan med en stor suck..

Red verkligen helkasst inne på banan, jackpot fick sköta allt själv och han låg steget före mig hela tiden ..
Har skrattat åt den här värdelösa rundan hela dagen! Vi hade kul men sådär dåligt får man inte rida!!
Imorgon ska vi försöka göra det bättre, kan inte vara så svårt :)
Då har jag ju iaf tillbaka min mamma-groom. Hon var barnvakt åt Hugo idag och det var nog det som ställde till det för mig. Hon brukar liksom tänka åt mig.. Det sista hon sa ca 5 ggr: Var ute i gooood tid nu på uppvärmningen!! Och jag klarade tydligen inte ens det ;) imorgon är ordningen återställd!

Nu Fredagsmyys med Kusin Linn efter en heldag för Hugo på stallet!

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards