fridarannar

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Frida Rännar - 13 september 2012 22:23

Äntligen hemma!

Dagen har bjudit på mycket.
Började som sagt med en PW runt Ersboda för att sedan gå hem och äta lite lunch och mysa med Hugo .

Efter lunch traskade vi ner på Haga för att bebisdejta med Andrea och Thilda. Thilda är bara 11 dagar äldre än Hugo och Andrea lika gammal som mig. Det är så mysigt att byta ord med varandra och även fast man inte ska jämföra så är det så kul att höra allt!
Det var väldigt trevligt trots att Hugo var väldigt trött då Han missat sin långa lunchsovning och fick ta sig en stödvila mitt i besöket.

Väl hemma igen så väntade vi in pappa J, och medans vi gjorde det så satt Hugo i babysittern och pratade och skrattade. Han hade massa nya ljud och skratt. Jag fick mig själv ett gott skratt! Satt länge och tittade på honom. Han har blivit så stor!

Skiftbyte hemma när Jocke kom hem. Hugo somnade för natten direkt efter lite pappamys.

Jag har precis kommit hem från stallet och där blev det en hel del gjort.
Hästen motionerad, klippt och badad inför helgens tuffa träning! TACK Snälla Lena för mockningen även idag. Du är guld värd! :) (Linn skvallrade att det var du)

Nu inväntar jag bara Jocke som kör hem Linn och parkerar en båt sen hinner vi kanske ses några minuter innan John Blund kommer. Tur att det är helg snart igen.

Natti!

Pratglad.

Av Frida Rännar - 13 september 2012 12:02

Hunnit ta en sväng om runt Ersboda med hund och vagn.

Äntligen var Alicia lite bättre, hon är verkligen inte sig själv nu. Sen ungefär 2 v tillbaka är hon livrädd för lastbilar, bussar och det mesta som rör sig snabbt. Hon som älskar att åka bil sitter numera som ett nervrak och flämtar och skakar.
Vi hoppas och tror att vår känsliga dam bara är påväg in i löpen. Annars överväger vi starkt kastrering..

Till lunch idag blev det havregrynsgröt och ett stort glas vatten. Hmmm.. Långsökt?
Men gott vare!



Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards