fridarannar

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Frida Rännar - 9 september 2012 21:48

En dag som varit helt fullspeckad med saker!

Vaknade av ett stort leende från Bus-Hugo vid halv 9 och då klev vi upp, åt frukost hela familjen samlad, kikade lite på barn-Tv och sen började dagen.

Jocke drog på sig arbetskläderna vid 9.30 imorse och ganska bra precis nu tog han av dom.
Vi har hunnit (och då beräknat med Hugo hos oss också som ska äta-busa-sova äta-busa-sova, med 3 h mellanrum) målat klart staketet på baksidan, målat fönsterbrädorna sista varvet, skruvat fast ca. 200 skruvar i nya plasttaket, silikonat plasttaket,målat det sista på framsidan, putsa stuprör-Hängrännor, tvättat fasaden från alla j*%¥£-a frön som verkar ha tagit över staden, ätit lunch på nya MAX e4, stökat iordning på framsidan, tagit bort all täckplast, rensat rabatt. Rastat hund, köpt ny utebelysning, monterat ny utebelysning, tvättat fönster ( ÄVEN mellan fönsterna, dammsugit, tvättat tvätt, varit hos finaste grå i stallet OCH sist meny verkligen inte minst så hann vi faktiskt äta middag också.

Det kallar jag effektivitet, mest av min underbara sambo som jobbat på så duktigt. Han är oslagbar! <3
Nu kommer vi sova sååååå gott :D

-Home by night-

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards