fridarannar

Alla inlägg den 10 september 2012

Av Frida Rännar - 10 september 2012 13:09

Började dagen med att direkt efter frukosten promenera ner på stan.

Gjorde lite ärende på banken sen Vidare på PoP och köpte deras superfina vindfleece overall till Hugo. Den kompletterar den andra tjocka fleeceoverallen jag köpte kanon då den här är vattenavvisande också!
Det blev också en tjockare mössa.

Traskade på ordentligt hem och tog mördarbacken på ÖK hem. Helt slut i benen. Det känns att musklerna fortfarande inte alls är igång. Jag går med ständig träningsvärk tycker jag..
Alicia blev också glad av att få komma ut. Men nu blir det lite vila hemma i soffan. Hugo har ätit och somnat om igen, hunden ligger utslagen så jag ska faktiskt passa på att vila lite. :)

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards