fridarannar

Alla inlägg den 23 september 2012

Av Frida Rännar - 23 september 2012 21:16

En stor skatt till häst, vårat älskade lilla gryn som suttit helt själv i barnstol i Cafeterian i helgen och älskade fliiis som kommit hem från en stughelg!

Jag älskar min familj!!



Av Frida Rännar - 23 september 2012 20:49

Den här tävlingshelgen kan sammanfattas med två ord. Väldigt givande.


Resultatmässigt så kan jag inte ens komma ihåg sist vi har haft så mycket fel på ett meeting, men å andra sidan så kan jag inte heller minnas att vi båda varit så otränade..


Efter den här helgen vet jag nu precis hur jag ska lägga upp träningsschemat för oss båda och det känns kanon. Jag är så taggad på att köra igång nu och träna träna träna..


Det kommer även bli lite förändringar i foderstaten för Jp då en skjuts i rätt riktning kan vara bra.


Vi hade en rivning på hinder nr 1 idag och (jag vet ngn som inte tycker jag ska ta på mig allt, men detär var verkligen mitt fel!) jag gick på lite för hårt med benen och Jackpot hoppar som en kråka över och river ordentligt. Han blir jättearg och hoppar dåligt även hinder 2 och 3 men sen slappnar han av och jag kan rida lite bättre.


Det som känns väldigt bra är att Jackpot är supertaggad på sin uppgift även om han inte riktigt har styrkan i kroppen.


Nästa tävling blir hemma igen.. Tror ev att vi kommer kunna rida 120 då :)


Nu lite mer soffmys med fina familjen!

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards