fridarannar

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Frida Rännar - 16 september 2012 21:02

Vilken helg!

Lördag
Vaknade upp hela familjen samlad, vad slår det liksom?
Myste vidare i soffan. Hugo åt för första gången gröt och svalde väl ungefär 1 tsk. Lilla Hugo börjar bli stor nu :)
Jocke körde oss till stallet där jag kollade lite träningar medans han åkte runt och kollade lite Hängrännor/stuprör.
Vi blev upphämtade lagom till lunch och hann hem och vila lite innan jag själv skulle träna på em.
Träningen gick jättebra. Han är så på plats hela tiden. Dock blev han busig när vi skulle hoppa fram och bet gärna fast några ggr i bettet. Det släppte efter ett tag.
Efter träningen blev det middag med Emma och Johanna på Fågelstigen. Vi hade en jättemysig kväll med massa prat och god mat!
Klockan bara rann iväg och vi la huvudet på kudden vid halv 1 tiden.

Söndag
Uppe med tuppen!
Jocke och Hugo fick en riktig pappa-son dag så jag åkte för träning på morgonen.
Det gick ännu bättre än igår och jag är bra så himla glad. Han är så positiv och med mig hela tiden. Markarbetet sitter som en smäck och han gör allt jag ber honom om utan tjaffs och för minimala hjälper.
Han har inte riktigt hunnit komma tillbaka i hoppningen ännu och det var superbra då vi har kunnat påverka honom massor i helgen. Och allt har verkligen bara varit till det positiva. Jag är så lycklig att han är min, bara min fina!
Efter träningen så kom Jocke ut med mat åt oss utsvultna stackare som skulle bygga boxar inför helgen.
Det gick förvånansvärt bra att bygga upp dom den här gången och redan klockan 16 kunde vi lämna Hippo.

Vidare hem genom duschen och sedan till mamma och Kent för familjemiddag. Supergott som vanligt. :)

Nu har jag redan hunnit krypa till sängs. Träningsvärken börjar ge sig till känna och jag har redan bestämt att imorgon ska jag och Hugo bara mysa här hemma :)

En kanonhelg!

(Hugo äter gröt :)

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards