fridarannar

Direktlänk till inlägg 11 juni 2010

Helt olika individer!

Av Frida Rännar - 11 juni 2010 09:26

Fullt upp igår.

Jobbade till 3 då jag blev upphämtad av Linn o Linda. Direkt till stallet, pysslade på och käkade middag innan träningarna.

Alla var superduktiga igår (som vanligt). Det är så himla kul att se!


Senare efter träningarna körde vi ut ponnyerna på grönbete där dom nu ska gå i 4 veckor.

Linda och Peter sticker till Mallis i 5 härliga veckor. Så fort vi har gjort våran semester med dom åker jag ut och plockar hem dom små. En vecka innan dom själva kommer hem.

Det var två HELT olika individer vi fick se. Ronja travade iväg och stoppade näsan i gräset och där stod hon. Stenvägrade att göra nånting annat. Appe han tyckte det var kanonkul och brallade runt och visade upp sig jätte fint. Mrkligt hur olika varandra man kan vara. De gick iaf jätte bra ihop och jag är rädd för att dom är fäst vid varandra redan nu...


Upp tidigt imorse. Tvätta tvätta tvätta, åkte ifrån och lämnade tvätten till Jocke så nu är jag några timmar på jobbet. Ska ikväll rensa min garderob ytterligare. Sen ska vi försöka göra den här helgen till "våran" helg. Jocke skulle väl i princip behöva en helt ny garderob och jag ungefär likaså. Måste ut och inhandla kläder.


Vi börjar starkt med en e.m fika på fågelstigen. Jag hörde ryktas om svärmors goda jordgubbstårta. en riktigt bra start på helgen!






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Rännar - 16 oktober 2014 17:00

  September har varit en riktigt skitmånad och Oktober verkar inte alls bli till det bättre..   Jag väljer att inte dela med mig av allt som har hänt och händer i vårat liv just nu och därför kommer det eka tomt här tills mångt och mycket har ...

Av Frida Rännar - 17 augusti 2014 20:12

Herregud vad Hugo har växt i sommar!Han står kvar på sina 12 kg, men fötterna har vuxit en halv cm och tröjorna och framförallt byxorna i storlek 86 är nu för små. Vi har idag rensat ut och gått igenom hela hans garderob då vi har behövt köpa en hel ...

Av Frida Rännar - 17 augusti 2014 19:56

Här händer det grejer. Jag har börjat jobba igen efter en underbar semester!Det enda jag har att klaga på var att den tog slut alldeles för fort. I vanliga fall brukar man vara rätt nöjd efter 4 veckor och känna att det ska bli skönt med fasta rutine...

Av Frida Rännar - 7 augusti 2014 20:53


Känslan när man kan paketets kollinr. utantill, innantill och bak och fram!! Som ett litet barn på julafton :) ...

Av Frida Rännar - 25 juli 2014 23:53

Lite bilder från senaste dagarna. [Bild] [Bild] [Bild]

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards