fridarannar

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Frida Rännar - 8 juni 2010 21:54

Sitter hemma i soffan.

Jockes pappa har varit förbi och gett oss omedvetet dåligt samvete. Han har tappat 25 kg och ser hur fräsch ut som helst! Kul att se honom iallafall.

Funderar... kanske inte att man behöver tappa 25kg men lite motion hade inte skadat känner vi iallafall.

Fortsätter stoppa i mig jordgubbarna för tillfället .   


Har idag fått ansiktsbehandling av bästa Linda. Känner mig som människa igen. Ren och fin.

Varit till stallet och pussat på lilla Grå. Jag hade en tanke när vi kom dit att idag försöka sätta honom i skrittmaskinen. Tog honom från hagen och vandrade bort mot maskinen...Där i såg jag två andra hästar gå. Perfekt tänkte jag då han kanske är lugnare då. Kommer ca 20 m ifrån och Jackpot tänder till direkt.

Jag funderade inte utan fortsatte raka vägen in i stallet istället.

Får testa en annan dag. Om det nu kommer någon som kommer kännas bättre!?

Hjälpte Linn rida Appe. Gick strålande. Dom kommer bara längre och längre för varje dag.

Hade tänkt stanna och titta på hoppgruppen då Nathalie skulle ha höjdhoppning men när Jocke slutat tidigt bestämde vi oss för en hemmakväll.

Pyssel hemma med att borra lite och god middag gjorde susen.


Imorgon jobb igen!


Av Frida Rännar - 8 juni 2010 08:58

Lena har laddat upp en film från allra första starten med wendela.

Snacka om cool häst. Brydde sig inte om nånting alls och var nästan för lydig inne på banan.

Synd bara att kusken på ryggen ska dra i snörena första halvan av banan. duktig häst!




Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards