fridarannar

Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Frida Rännar - 28 juni 2010 18:20

Då har vi avklarat våran sista "att göra" lista.


Det sista är inhandlat.

Pengarna är växlade.

Alicias grejer är i ordning.


och det bästa...


Hästarna är på bete!

Jackpot drog bara en "brallserie" vilket jag är lycklig för. Hade hoppats på att han skulle hålla sig helt i skinnet då han inte rört sig och lätt kan slå på sig igen men han var bara tvungen att testa. Självklar också precis efter att vi plockat av honom benlindorna. Sen stod han helt stilla.


Nu  ska de sista strykas och packas ner. Sen åker vi till Jockes mamma, lämnar Alicia med gråten i halsen. Usch så jobbigt..

Tur att hon är i de bästa händerna...

Sen stick vi mot Stockholm!


Jag bjuder på dagsfärska sommarbilder!


                

  

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards