fridarannar

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Frida Rännar - 22 juni 2010 12:47

Solen är här!

Vi hoppas att den stannar nu några dagar iallafall.


Igår blev jag (änkan utan sin sambo som jobbar flitigt och sent) bjuden på gott grillat på Björnvägen. Mums.

Efter det tog hela familjen en promenad längs med ängarna. Alicia fick Tokspringa på gräset och drog repa på repa. Hälsade på ankorna i dammen och sen vände vi hem igen till efterätt. Jordgubbar och glass!

Lilla Grå fick sig innan middag en prommis på banan ute. Han skötte sig superbra. Slängde sig bara i luften 3 ggr.


Väl hemma slocknade hela lilla familjen direkt. Ingen av oss var speciellt sugna på att gå upp när klockan ringde. I vanlig ordning allra minst Alicia. Hon är verkligen inte morgonpigg våran hund.


Ikväll blir det ridning på Levita. Jisses...jag som redan har sån träningsvärk att jag varken kan hosta eller springa. Undrar hur jag ska känna efter ett rejält ridpass?




Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards