fridarannar

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Frida Rännar - 13 juni 2010 20:48

   Måste börja mitt inlägg med at Gratta alla duktigt tjejer som varit i Vindeln idag. Har sett på Facebook att Umeå låg fint i topp.

Grattis Anna Pettersson också som vann Lamicell Cup!


Annars så har min dag varit toppen. Jag har gjort så lite jag bara kunnat.

Började dagen på Hippo. Släppte en lycklig Jackpot i skritten. Skötte sig superbra. (mindre bra var samtalet jag fick från Mathilda ikväll om en vild häst i hagen, såklart min).

Red en ponny och sen direkt hem. Kent och mamma kom förbi och hjälpte oss upp med kökslampan. Varför göra själv när man har en elektriker i familjen? Tror ijuförsig inte ens att jag borde försökt ge mig in i det där...


Vidare på Strömpilen. Hittade lite mer sommarkläder. Faktiskt på H&M..Brukar inte handla där så ofta annars. Ett par vita korta shorts, ljusblå blus och en snygg vit skjorta. Prövade min gamla vita skjorta som jag hade hemma men den visade sig plötsligt ha blivit nästan två storlekar för stor?!


Hann även med Intersport och hittade lite grejer till Jocke.


Middagsmys med massa gott för lite lata och kanske inte så vrålhungriga folk för kvällen så gjorde vi det enkelt för oss. Såhär såg vår middag ut.

  


Nu väntar lite pyssel med mina naglar sen en tidig kväll.


Hej svejs.


Av Frida Rännar - 13 juni 2010 00:21


Då börjar även den här dagen nå sitt slut.

Har tillbringat hela dagen med min sambo.


Har som planerat varit halva dagen på stan och shoppat kläder. Efter det åkte vi och tog hand om Lilla Grå som förövrigt var lika kärglad som alltid. Han skrek när jag kom och skrek ännu mer när jag kom för att ta in honom. Så söt..


Dagens skörd:

  


Hem för att äta middag och andas lite. En heldag på stan tar knäcken på en. Iaf mest på Jocke tror jag. Men han ha varit riktigt duktig inte klagat alls.

Jag somnade till innan middagen. Tror inte min förkylning som nu suttit i 12 veckor riktigt vill på att släppa. Känns som jag har feber..

Vaknade till maten sen har vi bara myst hemma. Jag  har köpt skydd till min iPhone så det tog en stund att få dit det, sen har jag hunnit rensa HELA garderoben (känns hur skönt som helst) hunnit vika in all tvätt, köra Malin på fest på Grubbe m.m

Nu tror jag närmare bestämt det är dags för sängen. Imorgon är en ny dag som jag vet kommer bjuda på massa gosaker.


Hej sålänge!

  

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards