fridarannar

Direktlänk till inlägg 13 juni 2010

Jätte skön dag! -och Grattis!

Av Frida Rännar - 13 juni 2010 20:48

   Måste börja mitt inlägg med at Gratta alla duktigt tjejer som varit i Vindeln idag. Har sett på Facebook att Umeå låg fint i topp.

Grattis Anna Pettersson också som vann Lamicell Cup!


Annars så har min dag varit toppen. Jag har gjort så lite jag bara kunnat.

Började dagen på Hippo. Släppte en lycklig Jackpot i skritten. Skötte sig superbra. (mindre bra var samtalet jag fick från Mathilda ikväll om en vild häst i hagen, såklart min).

Red en ponny och sen direkt hem. Kent och mamma kom förbi och hjälpte oss upp med kökslampan. Varför göra själv när man har en elektriker i familjen? Tror ijuförsig inte ens att jag borde försökt ge mig in i det där...


Vidare på Strömpilen. Hittade lite mer sommarkläder. Faktiskt på H&M..Brukar inte handla där så ofta annars. Ett par vita korta shorts, ljusblå blus och en snygg vit skjorta. Prövade min gamla vita skjorta som jag hade hemma men den visade sig plötsligt ha blivit nästan två storlekar för stor?!


Hann även med Intersport och hittade lite grejer till Jocke.


Middagsmys med massa gott för lite lata och kanske inte så vrålhungriga folk för kvällen så gjorde vi det enkelt för oss. Såhär såg vår middag ut.

  


Nu väntar lite pyssel med mina naglar sen en tidig kväll.


Hej svejs.


 
 
Ingen bild

Vicky

14 juni 2010 01:47

Frida man kan ju fråga sig vad ijuförsig är för ett ord :]

 
Therse

Therse

14 juni 2010 03:03

Anna vann junior och Camilla senior :)

http://www.blogg.vk/thea

 
Ingen bild

frida

14 juni 2010 11:10

Ijuförsig. Svenskans nya godkända ord för i och för sig :) Eller kanske inte...

 
Jenny

Jenny

14 juni 2010 11:57

Nästa gång kommer jag också och äter middag hos er =)

http://jennynystrom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Rännar - 16 oktober 2014 17:00

  September har varit en riktigt skitmånad och Oktober verkar inte alls bli till det bättre..   Jag väljer att inte dela med mig av allt som har hänt och händer i vårat liv just nu och därför kommer det eka tomt här tills mångt och mycket har ...

Av Frida Rännar - 17 augusti 2014 20:12

Herregud vad Hugo har växt i sommar!Han står kvar på sina 12 kg, men fötterna har vuxit en halv cm och tröjorna och framförallt byxorna i storlek 86 är nu för små. Vi har idag rensat ut och gått igenom hela hans garderob då vi har behövt köpa en hel ...

Av Frida Rännar - 17 augusti 2014 19:56

Här händer det grejer. Jag har börjat jobba igen efter en underbar semester!Det enda jag har att klaga på var att den tog slut alldeles för fort. I vanliga fall brukar man vara rätt nöjd efter 4 veckor och känna att det ska bli skönt med fasta rutine...

Av Frida Rännar - 7 augusti 2014 20:53


Känslan när man kan paketets kollinr. utantill, innantill och bak och fram!! Som ett litet barn på julafton :) ...

Av Frida Rännar - 25 juli 2014 23:53

Lite bilder från senaste dagarna. [Bild] [Bild] [Bild]

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards