fridarannar

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Frida Rännar - 5 juni 2010 22:16

Det blir inte mycket av inlägg idag.

Fick några timmars sömn inatt tack och lov. Somnade och sov verkligen som en stenad stock. Hämtad av Linn o Linda kl 8.

Tävling hela dagen. Alla har varit superduktiga! Grattis tjejer till alla placeringar!


Middag på bästa Björnvägen hos bästa familjen. Grillad oxfile med MASSA gosaker till.

Tryckte i oss melon och jordgubbar till efterrätt sen begav vi oss vidare till Johanna o Niklas inflyttningsfest. Lite tråkigt att jag är helt slut och Jocke jobbar imorgon och jag ska vara på plats i på ponnytävling före skam imorgon. Hade gärna stannat hela kvällen och festat med alla.   


Nu är vi iallafall hemma och ska gå och lägga oss nu direkt. Jag minns inte ens sist vi gick till sängs den här tiden. Känns jätte bra.


Vi hörs!

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards