fridarannar

Alla inlägg under mars 2012

Av Frida Rännar - 2 mars 2012 16:22


Gänget från jobbet gjorde en strålande insats i Stafettvasan idag!


Klockan 14.16 gick laget i mål, 5h och 16 minuter efter
starten.

Placeringen blev nr    164   av 1363 startande lag.


GRATTIS!


  



Av Frida Rännar - 1 mars 2012 21:33

Efter Jobbet och stallet så slängde vi i oss lite middag för att hinna en sväng förbi på BarnensHus babykväll. Trots att vi inte var där exakt när det startade så var parkeringen smockad med bilar och folk som bar på massvis med prylar. Vi hade inget planerat inköp därifrån utan det var mer om man kanske kunde göra sig ett riktigt kap på någonting. Tyvärr var det mest vagnar, bilbarnstolar och dyl. Som reades. Inget vi behövde alltså. Hoppas och tror Barnenshus får sig ett lyft nu iochmed flytten, än så länge är jag mer imponerad av Babyproffsen med deras ordning och utbud. Men som sagt jag tror det blir bättre i nya lokaler!Känner av att jag är påväg att bli förkyld och kroppen är helt slut så nu ska jag ladda batterierna med sömn och hålla alla tummar för att jag vaknar och känner mig piggare imorgon. Jag har inte tid med att vara halvrisig nu ju!

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards