fridarannar

Direktlänk till inlägg 20 april 2010

Alla bör veta

Av Frida Rännar - 20 april 2010 20:00

Sitter framför tv:n. Blir inget stall för mig idag. Jag hostar och hostar hela tiden. Måste bli av med det här. Jag har ju inte tid att bli sjuk nu heller.

Sandra ställer upp för att motionera Lilla Grå. Jag hade planerat en mysig hemmakväll med Alicia. Vaknade precis nu, har sovit sen klockan 5. Nu försöker jag få i mig lite mat. Alicia bevakar mig noggrant. Hon är fullt medveten om att matte är duktig på att söla. Är Jocke hemma så sätter hon sig alltid ändå bredvid mig och väntar på att något ska falla.


Svar på Kommentar:

Johanna- Nä det hade inte kunnat bli bättre på något annat sätt. Dom är gjorda för varandra. Det komiska som alla bör veta är ju också att för 1,5 år sen satte jag upp Linn hemma på våran gård på ridbanan på Roberta. Då var hon 8,5 år och nybörjare. Idag rider hon LA höjder och tävlar mot dom som varit med betydligt längre. Jag har sagt ända sen den dagen hon satt på Roberta att den här ungen ska ni satsa på. Hon kommer bli något väldigt över det vanliga. Jag chockas än idag över hur rätt jag hade.

Idag är hon nog mer tävlingsmänniska än jag någonsin kommer lyckas bli.

 

Jenny- Såg att hon var i VK också :)

 

Ser på Tv:n nu om Stenmark, på "hans" tid. Undra om han själv ens kan förstå hur sjukligt stor han var. DÅ butiker ställde upp tv-apparater i skylt fönstren, skolorna stängdes...allt detta för att alla skulle få se honom åka.

Häftigt!

Tänk en stenmark i Ridsporten. RG B och Malin Baryard är ju stora (tom mormor och morfar och farmor tittar) men så stora som Stenis blir de nog aldrig.

Vad tror ni?

 

Nu vila lite till...

 

 

 

 
 
johanna

johanna

21 april 2010 14:37

Det är helt galet vad man kan utvecklas fort! När hon måste gå över till C-ponny får hon väll försöka hitta en "ny Ronja" Det lär ju inte bli det lättaste! :)

http://www.jojiiz.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Rännar - 16 oktober 2014 17:00

  September har varit en riktigt skitmånad och Oktober verkar inte alls bli till det bättre..   Jag väljer att inte dela med mig av allt som har hänt och händer i vårat liv just nu och därför kommer det eka tomt här tills mångt och mycket har ...

Av Frida Rännar - 17 augusti 2014 20:12

Herregud vad Hugo har växt i sommar!Han står kvar på sina 12 kg, men fötterna har vuxit en halv cm och tröjorna och framförallt byxorna i storlek 86 är nu för små. Vi har idag rensat ut och gått igenom hela hans garderob då vi har behövt köpa en hel ...

Av Frida Rännar - 17 augusti 2014 19:56

Här händer det grejer. Jag har börjat jobba igen efter en underbar semester!Det enda jag har att klaga på var att den tog slut alldeles för fort. I vanliga fall brukar man vara rätt nöjd efter 4 veckor och känna att det ska bli skönt med fasta rutine...

Av Frida Rännar - 7 augusti 2014 20:53


Känslan när man kan paketets kollinr. utantill, innantill och bak och fram!! Som ett litet barn på julafton :) ...

Av Frida Rännar - 25 juli 2014 23:53

Lite bilder från senaste dagarna. [Bild] [Bild] [Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards