fridarannar

Direktlänk till inlägg 24 april 2010

Rattfylleri

Av Frida Rännar - 24 april 2010 21:08

Sitter hos familjen på fågelstigen och ser på körslaget.

Hundarna har precis sprungit ute på bakgården. Alicia har jagat tennisboll och kommit fram till att det är jätte kul.


Dagen har bjudit på en tidig morgon på stallet för att ha träning för Sävar och kolla till lilla grå.

Hem för att snabbduscha och åka ut på v75 travet. Blev lite spel för Jocke och Peter. Man kan säga att dom både lyckades och lyckades inte,men kul var det :)

Roligast var ändå när vi skulle hem och tog vägen bakom Volvo och vi ser att dom har Poliskontroll och stoppar alla bilar. Som alltid blir man ju jätte stressad och vet inte om man är nykter eller inte. Men såklart var man det!

Det komiska i det hela var att jag hade mitt körkort hemma och blev ganska orolig men ser att dom inte kollar körkort. Precis när det är våran tur så skriker Polisen till "Han Sticker!", vänder sig om och slänger sig in i civilbilen som står bakom honom.

Då har en bil bakom Peter med familj sett Polisen framför, fått kalla fötter och tvärvänder om sin bil. Detta inte helt osynligt då alla andra står i ett led.Mycket troligt var han allt förutom nykter. Men Polisen fick nog tag i honom så snabb som han var iväg med blåljusen.

Det var roligt...men jag känner bara att, sätt dit dom så kanske dom lär sig. den här personen fick säkerligen lära sig en läxa. :)


Annars så har mamma bjudit på god mat idag igen och jag är fortfarande förälskad i min iPhone!

jag ska bara lära mig hur jag ska använda den också.


Nu åter till sällskapet!


Hej å Hå!


 
 
Ingen bild

Pernilla

25 april 2010 11:20

oj oj vilken dundertabbe!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Rännar - 16 oktober 2014 17:00

  September har varit en riktigt skitmånad och Oktober verkar inte alls bli till det bättre..   Jag väljer att inte dela med mig av allt som har hänt och händer i vårat liv just nu och därför kommer det eka tomt här tills mångt och mycket har ...

Av Frida Rännar - 17 augusti 2014 20:12

Herregud vad Hugo har växt i sommar!Han står kvar på sina 12 kg, men fötterna har vuxit en halv cm och tröjorna och framförallt byxorna i storlek 86 är nu för små. Vi har idag rensat ut och gått igenom hela hans garderob då vi har behövt köpa en hel ...

Av Frida Rännar - 17 augusti 2014 19:56

Här händer det grejer. Jag har börjat jobba igen efter en underbar semester!Det enda jag har att klaga på var att den tog slut alldeles för fort. I vanliga fall brukar man vara rätt nöjd efter 4 veckor och känna att det ska bli skönt med fasta rutine...

Av Frida Rännar - 7 augusti 2014 20:53


Känslan när man kan paketets kollinr. utantill, innantill och bak och fram!! Som ett litet barn på julafton :) ...

Av Frida Rännar - 25 juli 2014 23:53

Lite bilder från senaste dagarna. [Bild] [Bild] [Bild]

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards